Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,
YBhg. Prof/Tuan/Puan,
Adalah dimaklumkan bahawa taklimat yang tersebut di atas adalah dipinda seperti ketetapan berikut:
Tarikh : 24 Mei, 2017/ Rabu
Masa : 2.00 petang
Tempat : Bangunan F2 Atas
Sehubungan itu, kerjasama Y.Bhg. Prof/Tuan/Puan adalah dpohon untuk menghadirkan diri ke taklimat yang tersebut di atas bagi mendapatkan maklumat-maklumat terkini berkaitan pelaksanaan peperiksaan akhir semester II sesi 2016/2017. Taklimat kali ini akan melibatkan juga Bahagian Perundangan, Pejabat Naib Canselor bagi memberi penerangan berkaitan Tatatertib Peperiksaan Akhir. Bersama-sama ini disertakan Aturcara Taklimat berkenaan untuk makluman dan tindakan YBhg.Prof./Tuan/Puan selanjutnya.
ATURCARA SESI PERJUMPAAN PENGAWAS PEPERIKSAAN AKHIR SEMESTER II SESI 2016/2017 BERSAMA PEJABAT PENGURUSAN AKADEMIK (PPA) DAN BAHAGIAN PERUNDANGAN, PEJABAT NAIB CANSELOR
2.00 Petang | - | Ketibaan Pengawas Peperiksaan |
2.30 petang | - | Sesi Penerangan Tugas dan Tanggungjawab Pengawas Peperiksaan oleh Pejabat Pengurusan Akademik |
3.00 petang | - | Taklimat Tatacara Tatatertib Peperiksaan Akhir oleh Bahagian Perundangan, Pejabat Naib Canselor |
3.30 petang | - | Sesi Soal Jawab |
3.45 ptang | - | Majlis Bersurai |
ZURAIDA BTE BOSRI
ACADEMIC MANAGEMENT OFFICE
UNIVERSITY TUN HUSSEIN ONN MALAYSIA
86400 PARIT RAJA BATU PAHAT
JOHOR
TEL : 07-4537691
FAX : 07-4536085
ACADEMIC MANAGEMENT OFFICE
UNIVERSITY TUN HUSSEIN ONN MALAYSIA
86400 PARIT RAJA BATU PAHAT
JOHOR
TEL : 07-4537691
FAX : 07-4536085
No comments:
Post a Comment