JEMPUTAN MENYERTAI PROGRAM “ENGLISH PROFICIENCY DEVELOPMENT : FROM YOUTH TO YOUTH” UNTUK ANAK-ANAK STAF UTHM
Pihak Biro Pendidikan KSUTHM dengan segala hormatnya menjemput penyertaan anak-anak staf UTHM untuk menghadiri program “English Proficiency Development: From Youth to Youth” seperti butiran berikut :
Nama Program : “ENGLISH PROFICIENCY DEVELOPMENT: FROM
YOUTH TO YOUTH”
Anjuran Bersama : Biro Pendidikan KSUTHM, Pejabat Hubungan
Universiti dan Masyarakat & Kolej Yayasan Saad
Melaka
Fasilitator : Pelajar-pelajar Kolej Yayasan Saad Melaka
Tarikh Program : 7 – 8 Disember 2009 (Isnin - Selasa)
Tempat : Dewan Tunku Ibrahim Ismail UTHM
Masa : 8.30 Pagi Hingga 5.00 Petang
Sasaran Peserta : 150 Orang Pelajar Tahun 4,5 & 6 serta
Tingkatan 1,2 & 3
Yuran Penyertaan : RM 15.00 Seorang
(Merangkumi kos makanan tiga kali sehari selama
dua hari & bahan-bahan pembelajaran)
Objektif Program : i) Mempelajari Bahasa Inggeris dalam kaedah
yang menyeronokkan
ii) Meningkatkan keyakinan untuk berkomunikasi
dalam Bahasa Inggeris
iii) Meningkatkan penguasaan Bahasa Inggeris
Staf-staf yang berminat untuk menghantar anak-anak menyertai program tersebut boleh menghantar borang penyertaan berserta bayaran. Borang penyertaan boleh diambil di kaunter pejabat masing-masing dan tarikh tutup penyertaan adalah pada :
1 Disember 2009
Sebarang pertanyaan tentang program ini sila hubungi:
Pn. Hazifa Hani Ramli (FTMM) (07-4538008) hazifa@uthm.edu.my
Cik Suhaini Mohd Gazi (CAD) (07-4537830)
suhainim@uthm.edu.my
Dr. Ishak Baba (CAD) - 019 2708552 ishak@uthm.edu.my
BORANG PENYERTAAN
PROGRAM ‘ENGLISH PROFICIENCY DEVELOPMENT : FROM YOUTH TO YOUTH ”
7 – 8 Disember 2009 (Isnin - Selasa)
DI DEWAN TUNKU IBRAHIM ISMAIL, UTHM
ANJURAN BERSAMA
BIRO PENDIDIKAN KSUTHM, PEJABAT HUBUNGAN UNIVERSITI DAN MASYARAKAT &
KOLEJ YAYASAN SAAD MELAKA
Bil
Nama Pelajar
No. K/P @
Surat Beranak
Umur
Tahun/
Tingkatan
* Penyertaan terhad kepada tiga (3) orang anak bagi satu keluarga.
Maklumat Ibu/Bapa/Penjaga :
Nama Ibu/Bapa/Penjaga :_______ ________________________________________
Fakulti / Pejabat :______________________________________________________
No. Telefon Pej/HP :____________________________________________________
Staf-staf yang berminat untuk menghantar anak-anak menyertai program tersebut boleh menghantar borang penyertaan berserta bayaran kepada :
En. Azhar Abd. Majid (Bagi Anak-Anak Staf FKEE) Pn. Hazifa Hani Ramli (Bagi Anak-Anak Staf FTMM)
Pn. Alhana Anuar (Bagi Anak-Anak Staf FKAAS) Pn. Nor Suhailah Mohamad (Bagi Anak-Anak Staf FSSW)
Pn. Fazrina Mohd Masrom (Bagi Anak-Anak Staf FKMP) En. Hamsan b. Sidek (HUM) (Bagi Anak Staf PTJ Lain)
Pn. Zuraida Bosri (Bagi Anak-Anak Staf FPTek)
En. Mohd Lotfi Solihan (Bagi Anak-Anak Staf FPT)
Perakuan :
Bersama-sama ini saya sertakan bayaran sebanyak RM____________ untuk _________ orang anak saya yang akan menyertai program di atas.
__________________
Tandatangan
Nama :
ATURCARA PROGRAM KHIDMAT MASYARAKAT
“ENGLISH PROFICIENCY DEVELOPMENT : FROM YOUTH TO YOUTH”
7-8 DISEMBER 2009
DEWAN TUNKU IBRAHIM ISMAIL, UTHM
HARI PERTAMA
(7 DIS 2009)
AKTIVITI
8.30 pagi
Pendaftaran
9.00 pagi
Sesi Ice-breaking
10.00 pagi
Creating A Superhero
10.45 pagi
Minum Pagi
11.00 pagi
Creating A Superhero Story
1.00 tgh
Makan Tengahari dan Solat di Masjid UTHM
2.30 ptg
Acting The Story
3.30 ptg
Treasure Hunt
4.45 ptg
Tamat Sesi Hari Pertama
HARI KEDUA
(8 DIS 2009)
AKTIVITI
8.30 pagi
Creating A Superhero Song
10.00 pagi
Minum pagi
10.15 pagi
Dancing With The Superhero
12.45 tgh
Rehat/ Makan tengahari
2.00 ptg
2.15 ptg
2.25 ptg
2.30 ptg
3.00 ptg
3.30 ptg
3.35 ptg
3.40 ptg
3.50 ptg
Ketibaan Tetamu Jemputan
Ketibaan Tetamu VIP
Ketibaan YB. Dato’ Saifuddin bin Abdullah
(Timbalan Menteri Pengajian Tinggi)
Persembahan Montaj KYS
Ucapan Perasmian & Majlis Penutupan oleh YB. Dato’ Saifuddin bin Abdullah
(Timbalan Menteri Pengajian Tinggi)
-Pemberian Sijil Peserta
-Pemberian Cenderamata kepada Perasmi dan Pengetua Kolej Yayasan Saad
-Sesi Bergambar
-Minum Petang
* Peserta diminta berpakaian sukan dan berkasut.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment